Åkte ner till Varberg på Fredag

Idag vaknade jag klockan tio. Jag hoppade upp ur sängen och gick och väckte mamma och sa att vi måste börja plocka ut saker till husvagnen så att vi kommer iväg innan klockan tre. Mamma gick upp och vi började göra i ordning. Vid tolv så åkte mamma iväg och skulle köpa en el kabel för att vi skulle kunna få el till husvagnen. Medans hon var borta så sprang jag fram och tillbaka med saker som skulle ut till husvagnen. När mamma kom hem igen var klockan halv två ungefär. då hade jag hunnit plocka ut många saker och packat mina kläder. Vid kvart i tre åkte vi iväg med husvagnen. Det kändes skönt att få komma ner till Varberg och träffa vännerna som man inte har träffat på ett år. Vi var nere vid halv fem. Jag mötte upp Johanna vid Reseptionen då vi gick ut med min hund Mio. När vi kom tillbaka med Mio så kom Philips mamma fram och kramade om mig. Johanna och jag cyklade runt på campingen och kollade vilka folk som var där. Vi skulle cykla in till stan med vi väntade på Bella. Så efter en halvtimma så kom Bella ooch vi cyklade in mot centrum. När vi kom in till centrum så kändes det underbart att få komma hit igen. Vi satt vid fästningen och tog det lugnt och pratade om vad som hade hänt oss det senaste året. Vid åtta någon gång så cyklade vi till Mc Donalds och tog oss en glass.
Det kändes underbart att få komma ner till varberg igen och få träffa alla.
Jag hoppades att ni andra hade en bra helg.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0