Grillkväll i Hästevik idag igen

Det blev grillkväll nere vid hästeviksbadet idag igen. Idag så var jag med Emil, Leo och Linda. Vi skulle ta bussen som gick klockan sju ifrån mig vilket vi också gjorde. Träffade även på Johannes på bussen som skulle med oss in till stan och äta på Mc Donalds. Vi tog sårvagnen till Eketrägatan för Johannes skulle köpa öl. Efter det så blev de så att vi åkte ner till Hästevik och grillade där med några stycken, många hade redan gått när vi kom fram. Jag mådde inte så bra senare på tisdagskvällen. Jag började få ont i min rygg och började hosta Så när man kom hem klockan elva på kvällen så tog jag febern och det visade sig att jag hade 38 graders feber vilket inte är så roligt. Bra början på mitt påsklov... NOT.
Tack för en rolig kväll<3
Älskar dig Linda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0