Lokalfest vid Kapell

idag så var det så att jag och Linda åkte till Kapell på lokalfest för hon hade blivit bjuden av hennes killkompis Jimmy så frågade Linda om jag ville åka med och det är klart att jag ville det. Vi tog bussen vid sju och var inne i stan halv åtta. Vi gick mot hållplatsen där vi skulle ta spårvagnen ifrån. Vi tog inte spårvagnen för än tio över åtta. När vi kom fram till Kapellplatsen så såg vi Ingrid så vi gick till henne och hon skulle också på samma fest som oss. När vi kom fram till lokalen så var det inte så mycket folk men det kom folk hela tiden så det var bra det. Efter ett tag så stog vi på dansgolvet och dansade alla fem flickor. Vid tjugo över ett så körde Freddan oss till centralen där vi tog 25an från Nordstan Tack för du körde oss Freddan mycket snällt<3
Vi var inte hemma för än vid klockan två någon gång. Denna kvällen var sjukt rolig och jag hade det riktigt roligt<3
Tack för en underbar kväll Linda<3 Älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0