Lördag

Idag cyklade jag och Johanna in till stan och kollade i affärer och åt pizza på Campino vilket var sååå gott. Vi cyklade hem efter tre timmar i stan och bara tog det lugnt. Senare samma dag så åkte jag, Johanna och Bella in till stan och träffade Hannes som vi inte har träffat på ett år. När vi hade träffat honom så cyklade vi till fästningen. Och där träffade vi tre killar vi var med en bra stund. När vi kom tillbaka till campingen så gick Johanna in medans jag och Bella träffade Matte och hans kompis. Bella gick in efter en halvtimma ungefär. Jag var med Matte och hans kompis till klockan tolv. vi gjorde inte så mycket som så.
Men denna dagen var ändå trevlig och mycket mysig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0