Sunday

Vid två åkte jag, Linda och Linnea in till stan och fikade. vi satt och pratade om igår hur roligt vi hade det. Vi stannade inte i stan så länge så vi tog bussen fem i fyra hem tror jag. Jag och Linda hoppade av vid Maxi för vi skulle träffa Leo och Emil. Efter än trettio minuter så tog vi bussen ner till Leo för vi skulle röka vattenpipa och det var trevligt var det. Tog bussen hem till mig tjugo i sju från Leo för vi skulle kolla på Wipeout hemma hos mig som vi nästan alltid gör på söndagar. När Wipeout väl var slut så åkte vi ner och grillade med några vid hästeviksbadet. Jag och Linda stannade inte så länge.
Men det var en mysig och lugn dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0