Gothia.....

Börjar jobba på gothia idag med tre kompisar.
Vi börjar klockan 15:00 - 21:30 ska bli riktigt roligt. Vi fem ska sova i en killkompis systers lägenhet nära kåltorpsskolan i en vecka nu, det ska bli riktigt roligt. Igår så träffade jag Linda för första gången på en månad ungefär och det var skönt att få se henne och att få krama om henne.  Linda och Leo följde med mig och Matte hem så dom fick träffa Sara och Philip också, men efter en stund så åkte vi till maxi och köpte godis och åkte vidare till lilla varholmen. När bussresan ner till varholmen var slut så var det någon av oss alla som fick en sjuk idé att åka över till Hönö med färjan så vi gick av bussen och hoppade på färjan. Sara gillade att åka färja medans Matte inte gjorde det. Men nu ska jag gå ner och äta med mina kära vänner och mina päron.

Kramar E.G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0