Summer

Jag vet att jag inte har skrivit på ett bra tag nu men hinner inte tänka så mycket på att blgga nu när det är sommar när man kan bada och sola med sina vänner.
Sen skolan slutade har jag nästan nog bara varit nere i varberg och haft det trevligt, mysigt och riktigt roligt med mina kompisar och nya kompisar. Denna helgen har jag spenderat mest av min tid med Vanja, Anton och Viktor. Fredags så åkte jag och några tjejkompisar in till fästningen i varberg och träffade världens underbaraste person Vanja så klart. Vi riktigt sprang mot varandra och kramades länge för det var ett år sedan jag såg henne sist. Vi gick vidare till campino för att vi skulle träffa några av vanjas kompisar där. En liten stund senare så gick vi vidare till fästningen och träffade massa boråsare. Lördags så träffade jag och Vanja några killar nere vid stranden och jag kände igen en utav dom för jag har då kysst honom. Dom ropade och sa att vi gick åt fel håll när vi var på väg hem för att äta men vi ignorerade det bara. Dom gav inte upp så killen jag kysste för många år sen hette Andreas och han skickade sms och sa att vi skulle komma dit så vi gick tillbaka till dom efter vi hade fått i oss lite mat i magen. Vi satt där och hade det riktigt roligt. Min telefon ringer efter trettio minuter efter vi kom dit, jag kände inte igen nummret men svarade endå. Det var Mattias kompis Anton som ringde och frågade om vi var sugna på fest, självklart var vi det så vi gick vidare ner till hamnen och mötte upp killarna.

Men nu kan jag ju inte sitta inne när det är så fint väder ute så nu ska man ut och jobba på brännan:)
Trevlig sommar kramar Emma<3

Kommentarer
Postat av: Din mardröm

Haha du bränner ju bara dig när du solar :D Puss

2009-06-26 @ 20:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0