Cozy Friday

Idag så åkte jag hem till Milla hjärtat. Jag var framme vid halv åtta, åtta någon gång. Vid halv nio så åkte vi till Majorna och träffade Nicklas och Dannie. Nicklas kom och mötte upp mig och Milla på hållplatsen så att vi skulle hitta hem till Dannie. När vi väl kom in hos Dannie så satte sig jag och Milla i hans säng. vi satte på en jätte bra film, American History X, den är ju så sjukt bra så man kan kolla på den om och om igen. Senare på kvällen så åkte jag och Milla hem. När vi hade gått på spårvagnen och åkt en stund så kom det fram en kontrolant till mig och gav mig böter på 1200. Jag ringde mamma och var hysterisk. Men men man lär sig av sina misstag.

Hoppas alla andra hade en bra kväll i alla fall:)^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0