En söndag

Idag så åkte jag och Linda in till stan för att fika vilket var mycket mysigt.
Vi var i stan i ungefär två timmar och lite till.
Sen kom Linnea också in för hon orkade inte vara hemma så hon mötte upp oss i stan:)
Så var Linnea sugen på en hamburgare från Mc donalds så vi gick dit.
Efter det gjorde vi inte så mycket utan vi gick in på Åhlens för jag var tvungen att köpa ett ämnesblock.
När vi åkte upp med rulltrappan så såg vi Leo och hans tjej åka ner, så dom tog rulltrappan upp igen:)
När vi väl tog bussen till torslanda åkte jag och Leo hem till min mormor som  har flyttat hit nu, så vi var där en stund.
Sen gick jag och Leo hem till mig och kollade på Tv och pratade. Mycket trevligt för det var ett tag sen vi sågs.
Vid halv tolv körde jag och mamma hem Leo:)
När jag kom hem var det bara att gå och lägga sig och vara pigg i skolan imorgon:p

Kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0