Jag älskar dig

Idag efter skolan åkte jag in till stan med Fia. Vi gick in på rut mfl då jag hittade en jätte gullig kjol, så jag ringde mamma och frågade om jag kunde få den men det blev lite tjafs mellan oss så det blev ingen kjol just då.
Vi gick vidare till Hm där jag också hittade en jätte gullig kjol.
Så skulle vi möta upp Brinck i stan så vi gick och mötte honom vid Kicks klockan halv fem.
Han hade en kompis som följde med också och det var riktigt trevligt:)
Så en stund senare ringde jag upp mamma och bad så hgemskt mycket om ursäkt för innan.
Vi två bestämmde oss för att jag fick köpa dom två kjolarna så skulle hon få kolla på dom, så jag hoppas att jag får behålla en utav dom men man kan ju också alltid hålla tummarna för att jag kan få behålla dom båda två;)

Sen vid halv sju tiden åkte alla hem:)
En rolig dag på stan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0