Mysig lördagskväll med Milla<3

Idag vaknade jag runt tre vilket var väldigt skönt för igår var jag lite lullig:P
Vid 6 tiden körde mamma mig hem till Milla för hon och jag hade en mysig filmväll vilket var mycket skönt. Men sen vid 9 tiden så gick jag och Milla ut för att träffa Brink för vi orkade inte sitta inne hela kvällen:)
Så vi gick till Furulunds skolan och snackade lite sen gick vi hem till Milla och spelade Larry vilken var sjukt jävla roligt:)
Sen ringde Johan mig vid ett tiden och frågade om vi ville träffa honom så vi gick ut och mötte honom för min mamma hämtade mig ändå vid den tiden så vid stod där och snackade med honom(L)
Så jävla gullig;)
Och jag hade en jätte trevlig kväll med min babe<3
Älskar dig Milla(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0