Systeryster är bäst(L)

Idag så kom systeryster hem och hälsade på och hjälpte mig med naturkunskapen vilket var jätte bra och gulligt av henne:)
Det gick jätte bra, vi skrattade och hjälpte varandra.
Det var verkligen super att du kom syster och det var underbart trevligt:)
Innan hon åkte så kollade vi på filmklipp på youtube och vi kunde ju inte sluta skratta åt Björn:P
Eller vem kan inte låta bli att skratta åt honom<3
Han är bara för bra.
Men min syster är bättre<3
Älskar dig syster och tack så jätte mycket för hjälpen det behövdes verkligen och det var mycket tacksamt<3
Och imorgon skall jag hem till henne och plugga lite mer:)
 

Kommentarer
Postat av: syster

Du är också fett bra!!! Du kan så mycket mer än vad du vågar och tror! Ses senare. Älskar dig!

2009-03-18 @ 07:52:42
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasara
Postat av: Anonym

Jag saknar er! <3

2009-03-18 @ 15:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0