Tråkigt att få höra.

Idag skall jag, Milla och Sarah dra hem till Kenta i härlanda och festa, skall bli skoj.
Idag fick vi reda något mycket tråkigt på våran första lektion som var naturkunskap.
Våran lärare Anna berättade för oss att hon hade något VÄLDIGT tråkigt att berätta för oss, och jag lovar det var det också.
En tjej på våran skola som hade begått självmord mellan måndag och tisdags kvällen.
När hon berättade det för oss så kändes det som om att hela min kropp blev helt tom. Fast jag inte kände denna tjejen så blev man ändå ledsen. Så nästa vecka på måndag så skall det stå ett bord vid entrén med en bild på henne och ett tändt ljus och en bok man får skriva i.
Detta var hemskt att få höra:(

Men som sagt så skall vi hem till Kenta idag;)
Skall träffa Sarah och Milla vid centralen halv 7, för vi skall vara hemma hos Kenta klockan sju.
Så nu är det dags att örja göra iordning sig så man inte missar bussen som går sex.
Hoppas alla får en bra fredagskväll.
PussPuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0