Underbart att få ha dig som syster

Idag har jag varit i skolan och haft det trevligt:)
Efter skolan åkte jag hem till min syster som bor vid Redbergsplatsen för att plugga på naturkunskapen som skall vara inlämnad tills på fredag. Det har faktiskt gott jätte bra tack vare min syster som har hjälpt mig. Jag har redan skrivit om två fakta saker om miljöproblem och jag började liksom igår och har redan gjort två:)
Så imorgon efter skolan skall jag hem till min syster igen för att få klart allt. Man kan verkligen plugga bara man vill och tänker hur mycket man gör för sin framtid. Men att min syster hjälper mig att plugga och att hon verkligen säger att detta klarar du Emma det hjälper så himla mycket. Så det är underbart att ha en syster som verkligen finns där för än<3

Och nu sitter jag och chattar med Drinken:P
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0