Boys:)

Emil och Leo kom hem till mig idag och vi hade det jätte trevligt. Vi satt och kollade lite på datorn och vi kollade också på Tv. Senare vid tjugo i sju så kom Linda hit men vi skulle ta bussen sju ner till maxi för jag skulle köpa godis så jag kunde plugga när jag kom hem igen. Vi tog bussen från maxi tjugo i åtta för att hinna med 21:an från krysset. Men när vi väl kom till krysset så gick inte bussen för än halv nio så vi fick sitta och vänta i en halvtimma på krysset vilket var inte så roligt. När vi kom hem till mig så kollade jag, Leo och Linda klart på Alvin och gänget. Men nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgon dagen.
Många kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0