Helgen

I helgen gjorde jag inte så mycket som så. Var bara nere i Varberg och tog det lugnt men jag saknar mina flickor och att få festa med dom. Det är ändå skönt att få komma ner till Varberg där man kan bara få ta det lugnt och få vara för sig själv ibland. Milla och Bea ska nog åka med mig och mamma till Getterön där vi har våran husvagn på säsongsplats, någon dag hoppas man på. Jag hoppas också att dom får för min mamma, men det tror jag att dom får, för hon kan typ inte säga nej. Jag har inte festat eller druckit någon alkohol sen jag blev inlaggd på sjukhuset och där låg jag inne en vecka och en vecka innan det låg jag hemma och var sjuk:p
Men bara så ni vet saknar jag er flickor<3

Kommentarer
Postat av: milla

klart vi ska med! haha, annars får väll jag och bea slå upp ett tält :D

2009-05-13 @ 18:59:24
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0