Manikyr prov

Första lektionen vi hade idag var omprov i manikyr och det gick faktiskt ganska bra. Efter jag hade svarat på alla frågor jag kunde så gjorde jag omprov i sminkning. Det gick sådär tycker jag, jag kände att jag kunde ge mycket mer än vad jag gav. Vi slutade runt halv tolv då jag och fia gick till bamba och satte oss med Milla och angelica. Vi gick och kollade på en skolshow som visades i ny musik korridoren. Showen var sjukt bra och det var många som sjön så att jag fick gåshud. Milla, jag occh Fia gick mot spårvaggnen direkt efter den hade slutat. Jag tog bussen kvart i två och var hemma halv tre. Så jag har inte gjort så jätte mycket idag förutom att jag har pluggat och varit ute och gått:)
Kramar Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0